CDMA

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Srpen 11 14:22:22 CEST 2004

On Wed, 11 Aug 2004, Martin Kamín ZULU wrote:

> Jak typické :) Prostě někdo napíše článek a přitom to jiným nefunguje.
> Taky mi ani návody na root.cz ani další nefungovaly, použil jsem jiný nekde
> na VUCKO, hledejte na Google.

> Nejdrive musite zastavit eth0: ifdown eth0
> pak nahodit pppd call eurotel
> pak ifup eth0

Zabavne :-)))

Cyber-Duraceli, hledejte v archivu, proc nejde nastavit defaultbrana,
protoze az Vam to nepujde jindy, tak tenhle postup opravdu nemusi fungovat
:-)))

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...