Pripojeni Palma, USB, Evolution, Fedora Core 2

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Středa Srpen 11 12:46:08 CEST 2004

>Posledni co resim, je konverze.
>Palm mi bezi v kodove strance Windows-1250, protoze synchronizuju bezne
>s Windows (PalmDesktop).

>Jak dosahnout toho, aby to v linuxu nejak prevadelo kodovou stranku
>win-1250 <-> utf-8? Rekneme, ze me zajima hlavne synchronizace s
>Evolutionem.

V jpilotu používám konverze win-1250 <->  iso-8859-2 a funguje to bez problémů.
Dá se doma synchronizovat s jpilotem a v práci s palm desktopem.

Jinak zkoušel jste někdo synchronizovat kpilotem ? Lze v něm také zvolit převody
kódových stránek, ale v adresáři mi poškodil češtinu. Stalo se vám to také ?
Na desktopu mám iso-8859-2 ne unikód.

Rudolf Ulč