debian stable - problem s novym HW

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Srpen 11 14:01:58 CEST 2004

prajem prijemny den.

pri instalacii stable debianu z CD na novy HW
som zvolil kernel 2.4 (skusal som aj 2.2) Nie
je v nich podpora pre SCSI adaptec I2O RAID a
Intel PRO/1000. Kedze ine disky ako SCSI v serveri
nie su, tak nie je na co instalovat.
Ta podpora sietovky by bola vhodna, ale ked nebude
pri instalacii dufam, ze ju tam po instalacii uz
dako dam (napr. novym kernelom z backports).

Pouzivany kernel na CD pre stable debian 3.0r2 je
2.4.18 co je dost blbe. Zda sa mi, ze podpora pre
i2o raid a e1000 je az vo vyssom kernely.

- nechcem tam dat unstable debian
- nie je mozne pripojit ziadny IDE disk
  na ktory by sa system najskor nainstaloval

Prosim o rady ako tam nahodit debian. Vopred vsetkym dakujem
za odpovede.

Igor