SPF record

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Srpen 11 12:59:45 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> RMX nie je SPF... kazde je sice pokus o ti iste (detto Micro$oft CalledID)
> ale kazdy z nich to robi inac.

> ak si vytvorite domenu a strcite si do nej SPF zaznamy, kazdy MTA
> podporujuci SPF bude odmietat maily z dotycnej domeny, pokial nepride z
> jedneho zo serverov uvedenych vo SPF
>
> momentalne moze hocikto poslea mail tvariaci sa ako by isiel z vasej
> domeny. so SPF mozete vy urcit kto take maily poslat moze a kto nie.
>
> --
> Matus UHLAR

	Fajn. Tohle bych i chapal.
	Ale. Jsem spamer. Zaregistruju si domenu karel.net (Karle sorry :-).
Postavim si DNS a Emiluv sever. Na kazdou reklamni kampan si (sam sobe
si) zaregistruju subdomenu, vytvorim SPF a uz TO valim. Jak dlouho bude
trvat, nez mi dojdou subdomeny ? Jak dlouho bude trvat, nez nekomu
dojde, ze na vine neni domena tretiho (a vyssiho :-) radu, ale cela
karel.net ? Kolik stoji registrace karel-1.net ?
	Ja tvrdim (IMHO :-), ze tohle neni resenim. Dokud se nebude na
registraci domeny vydavat dostatecne kvalitni _osobni_ certifikat (aby
bylo mozne dohledat /a hlavne _postihnout_/ zodpovedneho cunitele) a
timto certifikatem nebude validovana i posta, tak se SPAMu nezbavime.

	IMHO se SPAMu asi nezbavime ani pak, nebot jsou za tim tezke prachy.
Jak uz jsem psal _minule_
(viz : Zabezpecena posta [Was : Re: Certifikace nezavirovane posty]).
	Pokud se za jedenoho reklamniho Emila dava 0,0003 centu (nevim, kde jse
TO vzal :-) a existuji (jednomuzne :-) firmy s mesicnim obratem 30 k USD
(= STO MILIONU Emilu) (=> 40 Emilu za sec - to neni nerealne) tak se TO
proste vyplati.

	Ales