SPF record

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Srpen 11 13:36:53 CEST 2004

On Wed, Aug 11, 2004 at 12:59:45PM +0200, Chlopcik Ales wrote:
> 	Ale. Jsem spamer. Zaregistruju si domenu karel.net (Karle sorry :-).
> Postavim si DNS a Emiluv sever. Na kazdou reklamni kampan si (sam sobe
> si) zaregistruju subdomenu, vytvorim SPF a uz TO valim. Jak dlouho bude
> trvat, nez mi dojdou subdomeny ? Jak dlouho bude trvat, nez nekomu
> dojde, ze na vine neni domena tretiho (a vyssiho :-) radu, ale cela
> karel.net ?
Bude to trvat zhruba tak dlho, dokial ta niekto nezazaluje. Pomocou SPF je
totiz vystopovanie zodpovedneho trivialne.

> .... tak se TO proste vyplati.
No, pokial sa nedostanes do basy alebo nedostanes mastnu pokutu, tak hej :-)

> 	Ales
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?