FW: debian stable - problem s novym HW

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Srpen 11 14:46:51 CEST 2004

Dakujem za radu. Zatial to zvazim. Sarge sa mi tam zatial
nechce davat. Co sa tyka archivu, tak ten prave teraz nejde
prehladavat. Vypisuje to:
"Toto je dočasně zprovozněná starší verze WWW rozhraní k archívu
konferencí. Na zprovoznění nové verze včetně vyhledávání se pracuje.
Omlouváme se za způsobené problémy."
Preto Vas prosim ak mate po ruke ten link napiste ho. Ja som
zatial cez google nasiel celkom zaujimave informacie na
http://mail.kwenie.org/debian.
Je to tam riesene. Mozno to tiez niekomu pomoze. (nakoniec asi
skoncim u sarge)

igor