FW: debian stable - problem s novym HW

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Srpen 11 14:56:13 CEST 2004

V St, 11. 08. 2004 v 14:46, Kilian Igor píše:
> Co sa tyka archivu, tak ten prave teraz nejde
> prehladavat. Vypisuje to:
> "Toto je dočasně zprovozněná starší verze WWW rozhraní k archívu
> konferencí. Na zprovoznění nové verze včetně vyhledávání se pracuje.

to je obecna zkouska IQ: jestli uzivatele napadne pouzit pro
prohledavani konference google nebo ne. Asi je to tam schvalne, aby se
tento dotaz porad objevoval v konferenci.

> Preto Vas prosim ak mate po ruke ten link napiste ho.

nemam ho - kdybych ho mel, poslal bych ho. Ted se mi ho nechce hledat v
archivu konference, tak zkuste zopakovat zkousku IQ anebo bezte hledat
rovnou na http://www.debianplanet.org/, kde vysel puvodne.

Petr