Seka se zvuk na jadre 2.6.1

AlesD ales_d na seznam.cz
Středa Srpen 11 23:41:19 CEST 2004

Tomas Penicka napsal(a):
> Po prechodu na jadro 2.6.1 se mi stava, ze pri zatizeni
> procesoru vynechava zvuk--mp3 i radio (proste chvilku nehraje,
> maximalne par sekund). Na Knoppixoidnim jadre (tusim 2.4.22) to
> nedelalo, styl prace stejny, hardware taky. Myslim, ze
> s procesorem 2,4G by melo byt dost vykonu pro zvuk i ostatni
> aplikace. Mate nekdo podobnou zkusenost? Pripadne, kde jsem
> udelal chybu pri nastaveni jadra? Diky za pomoc.
>        	     	 	    Tomas

Hmmm,

   koukám do své křišťálové koule a vidím, že jsi zapoměl na své
zvukovce ABC-123 nastavit option DEF-456 na hodnotu GHK-890.

Ne, ne, ne - pardon je to opravdu chyba v jádře! Jsi opravdu génius
protože si toho zatím vůbec nikdo na celém světě nevšiml. Nebo ano? Co
jsi našel na webu? Hledal jsi?

----

Konec sarkasmu - na hloupou otázku hloupá odpověď. Pokud očekáváš pomoc
budeš muset uvést HW. Nikdo ti nemůže říci, kde jsi udělal chybu v
konfiguraci, když neřekneš co a jak jsi konfiguroval.

Zopakuj prosím svůj dotaz ještě jednou, ale nejprve si přečti jakým
způsobem klást otázky očekáváš-li na ně odpověď.

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Pokus se izolovat problém. Upgradoval jsi _jen a pouze_ jádro? Nebo i
jiné součásti systému? Používáš démona pro mixování zvuku - např. esd
nebo arts? Jakým způsobem jsi generoval/přehrával audio? Vyskytují se
problémy i seqvenceru a/nebo midi? Proč nepoužíváš novější jádro -
poslední je 2.6.7?

		Aleš