Seka se zvuk na jadre 2.6.1

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 12 07:55:18 CEST 2004

Hmmm, dekuji za odpoved. Na tohle jsem se neptal. Nevim, jak problem popsat
v 10 slovech, aby to vzal google, cesky, ani anglicky. Ocenil bych nejake
nakopnuti, jako treba referenci na web, pripadne klicova slova, ktera hledat.

> Ne, ne, ne - pardon je to opravdu chyba v j?d?e! Jsi opravdu g?nius
> proto?e si toho zat?m v?bec nikdo na cel?m sv?t? nev?iml. Nebo ano? Co
> jsi na?el na webu? Hledal jsi?

HW je deska Asus s integrovanou zvukovkou (pod linuxem modul snd-intel8x0),
bezi tady alsa a esd. Novejsi jadro nepouzivam, neb k tomu nemam duvod,
kvuli zvuku experimentovat nehodlam.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!