CDMA

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Srpen 11 23:57:39 CEST 2004

Dne Wed, Aug 11, 2004 at 12:44:13PM +0200, Martin Kamín ZULU napsal:

> Nejdrive musite zastavit eth0: ifdown eth0
> pak nahodit pppd call eurotel
> pak ifup eth0

lepe receno musite se zbavit defaultrouty a nebo pouzit parametr
replacedefaultroute, ktery ale umi jen nektere patchnute verze pppd (tusim v
suse takove byva).

> ? :)

O tom jsou na vsech forech tuny prispevku. Proste netecou no, je to sdilene
medium a ET taky potrebuje obcas rebootovat.

> Obcas taky, vypnete zvuk :)

Pry to ma byt tim, ze modem prubezne usina kdyz data netecou a probouzi se,
kdyz tecou, pri probuzeni pipne.

zdravim
dan