Neustale padajici Xka na debianu

AlesD ales_d na seznam.cz
Středa Srpen 11 23:52:14 CEST 2004

Miroslav Prymek napsal(a):
> Dobry den,
> mam desne otravny problem: pomerne casto se stava, ze spadnou Xka presne
> v okamziku, kdy se ma otevrit nejake nove dialogove okno. Stava se to
> POUZE U GNOME aplikaci. Z logu nic nezjistim, protoze tam je jenom
> ze Xserver dostal signal 11 (SIGSEGV) a proto konci. Aplikace vypise
> jen, ze ztratila kontakt se serverem (SIGPIPE?) - takze to vypada, ze
> si "server zacal" - ale na druhou stranu je nejak na vine GNOME.
>
> Nemel jste nekdo podobny problem?  Stava se to pomerne casto a vetsinou
> [...]

Hmmm - z toho co píšeš bych Gnome/GTK nevinil. Pokud GTK aplikace
fungují pod KDE chyba bude jinde. Zkusil bych Window Manager - jaký WM
používáš? Zkus ho vyme(nit nebo spustit X-ka bez WM a aplikaci
odstartovat pouze z terminálu. Tím by jsi me(l vylouc(it ve(tšinu balastu.

Mnoho X aplikací píše i na stderr, takže pokud spustíš WM z terminálu a
pr(esme(ruješ výstup do soubor mohl by jsi se tr(eba dozve(de(t ne(co zajímavého.

Jinak muj Sarge be(ží s Gnome 2.6 na 2.6.7 (vanila) bez problému*.

		Aleš

Daląí informace o konferenci Linux