dvakrat ip maskarada

Zbyněk Zikl zikl na fnhk.cz
Čtvrtek Srpen 12 07:41:25 CEST 2004

Zdravim
mam nasledujici problem:
mame router který je pripojen bezdratove k internetu. Mam pridelene 2 IP
adresy a potreboval bych spustit ip maskaradu abych mohl pripojit celkem
12uzivatelu. Lze to realizovat na jednom serveru? Jde mi o to pridelit sesti
lidem 1ip a dalsim sesti 2ip. A jeste pokud by to slo delat tak ze by kazdy
nemel staticky prideleno pres kterou ip pujde do sveta, ale aby ho to hodilo
pres tu min vytíženou?

Nevim jestli jsem to napsal dost srozumitelne, problematika sitovani je mi
zatim docela cizi, ale ucim se.
Muzete mi prosim napsat je li to realizovatelne a poslat nejaky odkaz kde by
to bylo nejak podrobne popsane? Chtel bych to pochopit, ne jen realizovat.

Dekuji předem za odpoveď(i)
                     Zbynek Zikl
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.