dvakrat ip maskarada

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Srpen 12 10:58:34 CEST 2004

On Thu, 12 Aug 2004, Zbyněk Zikl wrote:

> Zdravim
> mam nasledujici problem:
> mame router který je pripojen bezdratove k internetu. Mam pridelene 2 IP
> adresy a potreboval bych spustit ip maskaradu abych mohl pripojit celkem
> 12uzivatelu. Lze to realizovat na jednom serveru? Jde mi o to pridelit sesti
> lidem 1ip a dalsim sesti 2ip. A jeste pokud by to slo delat tak ze by kazdy
> nemel staticky prideleno pres kterou ip pujde do sveta, ale aby ho to hodilo
> pres tu min vytíženou?
>
> Nevim jestli jsem to napsal dost srozumitelne, problematika sitovani je mi
> [...]

Prectete si nejake HOTWO k maskarade, pak pochpite, ze Vase otazky jsou z
rodu zbytecnych... Teda predpokladam, ze mate sice 2 IP adresy, ale jen
jedno pripojeni a ty IP adresy se asi budou pravdepodobne lisit o
jednicku, ne?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...