SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Srpen 12 07:38:33 CEST 2004

Chlopcik Ales wrote:

> [...]
> neni zadne velke potrubi. _Skoro_takove_ mam doma sam pro sebe :-)
> (kabelovka, UpLoad 150 kbps). A co TO bude stat ? Me ta kabelovka
> (600/150 kbps) stoji litr (a pul i s televizi). Myslite ze tohle bude za
> vic ? Za vic nez 10 k USD ? Tak to jsem vitez, nebot mi jeste 20 k USD
> zbyde na pivo.
> 	Ne ze bych po tom touzil, ale tak zni _kupecke_ pocty. To je hybna sila
> a zdroj SPAMU : Penize, dengy, chechtaky, money.
>
> 	S tou laxnosti ISP mate (snad, doufam :-) pravdu. Ale nedelam si iluze.
> Dostane 10 k USD. To by mu mohlo zalepit oci (ci hubu :-).

To je prave ten problem... takovouhle linku uz nedostanete anonymni,
takze uz je mozno si na Vas pekne doslapnout. A verte tomu, malokteremu
providerovi se bude libit, ze na nej chodi stiznosti, zaloby, osklive se
o nem pise atd atd. Prime naklady tam mozna zas tak velke nebudou, ale
prace lidi a povest firmy take neco stoji. A pokud zbytek site pristoupi
na odvetna opatreni, neni uz vubec o co stat.

> 	Ale vy jste necetl muj _podnikatelsky_zamer_. Vzdyt ja si poridim
> domenu, v ni DNS a v nem SPF. Takze moji Emilove budou legalni, koser a
> v rychtyku. Nepotrebuju nikoho zneuzivat.

Ano, ale budete identifikovatelny, tudiz blokovatelny a pripadne
zalovatelny. A to vse pomerne jednoduse.

> 	Uz aby TO bylo.
>
> 	Jinak sorry. Obcas mam tendence _advocato_diabolli_.
>
> 	Preji vsem hezky den a malo SPAMu.
>
> 	Ales

Napodobne ;-)

P.U.