SPF record

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Srpen 12 02:13:37 CEST 2004

Pavel Urban wrote:

> Dovolim si upozornit na jeden detail. Pokud se chcete zabyvat spamovanim
> ve velkem, budete potrebovat bud:
>
> 1. linku tlustou jako stehno od VELMI laxniho providera

	Na 40 Emilu za sekundu, kazdy tak 2 kila (a ze to uz je kecu dost :-)
potrebuju _stehno_ o propustnosti 40 x 2 = 80 kilobajt ( = 640 kbps). To
neni zadne velke potrubi. _Skoro_takove_ mam doma sam pro sebe :-)
(kabelovka, UpLoad 150 kbps). A co TO bude stat ? Me ta kabelovka
(600/150 kbps) stoji litr (a pul i s televizi). Myslite ze tohle bude za
vic ? Za vic nez 10 k USD ? Tak to jsem vitez, nebot mi jeste 20 k USD
zbyde na pivo.
	Ne ze bych po tom touzil, ale tak zni _kupecke_ pocty. To je hybna sila
a zdroj SPAMU : Penize, dengy, chechtaky, money.

	S tou laxnosti ISP mate (snad, doufam :-) pravdu. Ale nedelam si iluze.
Dostane 10 k USD. To by mu mohlo zalepit oci (ci hubu :-).

> nebo
>
> 2. open relay
>
> Moznost 1) se moc nevyplati. Moznost 2) bude v okamziku opravdu
> masivniho rozsireni veci jako SPF nanic, protoze Vase sfalsovane maily
> nebude nikdo prijimat. To je asi ta myslenka, ktera za podobnymi
> aktivitami stoji. No, a potom pochopitelne jeste zneuzivani adres z
> nevinnych domen, ktere potom schytaji poradnou porci zprav o
> nedorucitelnosti, nadavek a dalsich radosti.

	Ale vy jste necetl muj _podnikatelsky_zamer_. Vzdyt ja si poridim
domenu, v ni DNS a v nem SPF. Takze moji Emilove budou legalni, koser a
v rychtyku. Nepotrebuju nikoho zneuzivat.

> Neni to univerzalni reseni, ale je to nastroj, ktery muze vyhubit
> alespon cast tohohle plevelu.
>
> P.U.

	Uz aby TO bylo.

	Jinak sorry. Obcas mam tendence _advocato_diabolli_.

	Preji vsem hezky den a malo SPAMu.

	Ales