FW: dvakrat ip maskarada

Zbyněk Zikl zikl na fnhk.cz
Čtvrtek Srpen 12 12:21:18 CEST 2004

Omlouvam se za "otazku z rodu zbytecnych...", ale nejsem clovek který tuto
problematiku ovlada, a tudiž pro me bylo i problemem zadat spravny vyraz do
vyhledavace. a kdyz k tomu pripoctu mou spatnou anglictinu tak bylo
efektivnejsi (pro mne ) zeptat se zde. Pokud se me nekdo zepta na otazku
ktera je blizka memu oboru a nebo primo z neho tak je pro me taky naprosto
nepochopitelne proc si nejdriv neco nenajde jenze neni na svete clovek ten
ktery vi vsechno takze mu to vysvetlim(pokud to vim). To berte jako omluvu
za zbatecny dotaz.

ano ty dve ip adresy od poskytovatele se lisi pouze o jednicku. myslel sem
si, ze kdyz budou dva lide pripojeni pres jednu ip a budou stahovat data
bude to pomalejsi nez kdyz budou dva lide pripojeni pres dve ip adresy a
budou stahovat stejna data.

s pozdravem Zbynek Zikl

On Thu, 12 Aug 2004, Zbyněk Zikl wrote:

> Zdravim
> mam nasledujici problem:
> mame router který je pripojen bezdratove k internetu. Mam pridelene 2 IP
> adresy a potreboval bych spustit ip maskaradu abych mohl pripojit celkem
> 12uzivatelu. Lze to realizovat na jednom serveru? Jde mi o to pridelit
sesti
> lidem 1ip a dalsim sesti 2ip. A jeste pokud by to slo delat tak ze by
kazdy
> nemel staticky prideleno pres kterou ip pujde do sveta, ale aby ho to
hodilo
> pres tu min vytíženou?

> [...]

Prectete si nejake HOTWO k maskarade, pak pochpite, ze Vase otazky jsou z
rodu zbytecnych... Teda predpokladam, ze mate sice 2 IP adresy, ale jen
jedno pripojeni a ty IP adresy se asi budou pravdepodobne lisit o
jednicku, ne?

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.