dvakrat ip maskarada

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 12 14:27:42 CEST 2004

No ja bych řekl, ze si to Z. Zikl myslí správně, pokud má do ISP
přiděleno třeba 64kbs na IP, tak si pořídí ještě jednu s 64kbs, ale
nemůže všechny lidi připojit na jednu 64kbs, to by měl tu druhou uplně
volnou. BTW: aspon takhle to funguje u nas.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz