sedovy prikaz

Pavel Just just na ais.cz
Pátek Srpen 13 01:19:49 CEST 2004

On Thu, 12 Aug 2004, Vít Vomáčko wrote:

> Date: Thu, 12 Aug 2004 23:20:10 +0200 (CEST)
> From: Vít Vomáčko <linux.vomacko na seznam.cz>
> To: linux na linux.cz
> Subject: sedovy prikaz
>
 > ahoj, prosim potreboval bych poradit, potreboval bych si udelat script,
 ktery mi asi nejspis pomoci sedu nejak rekne, na jakem radku se vyskytuje
 vyraz a smaze ho (coz sem i vygooglil), nicmene bych pak potreboval
 smazat i nasledujicich rekneme 7 radku, ale kde uz vyskyt slov nemuzu
 pouzit jako argument pro najiti a mazani..dekuji moc za kazdou radu, SED
 je na me asi az moc slozity...

Řešením může být ed. Například:

echo "/Vzorek/,/Vzorek/+7 d
wq" | ed soubor

Pavel Just
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.