Re: sedovy prikaz

Aleš Kozumplík al_es na seznam.cz
Pátek Srpen 13 08:22:06 CEST 2004

dobry den,

neprilis obecna verze muze byt (soubor zaradte do filtru):

#!/bin/sed -f

/regexp_pro_prvni_radek/ {
=
}

problem - sebere to vzdycky prave tech sedm radku, kdyby jich bylo vic, byl by to problem (sed klasicke cykly neumi). ale kdyztak muzete pouzit nejaky bash-skript pro generovani sed-skriptu .

pokud je to u vas tak, ze potrebujete zlikvidovat pokazde jiny pocet radku, musite vymyslet neco chytrejsiho.

preji prijemny patek 13.
Ales Kozumplik