SQUID na notebooku a automaticky offline rezim

Josef Kufner jkufner na seznam.cz
Pátek Srpen 13 02:29:58 CEST 2004

Ahoj,

mam pc na kterem jede squid a ktery je pripojen na inet. K tomu pc je na
druhe sitovce povesen notebook na kterem take bezi squid. PC je v
notebooku nastaven jako parent proxy a povolena jsou spojeni ven pouze
pres squida na pc. Tohle vsechno celkem funguje.

Ja chci udelat to, ze kdyz z notebooku vytahnu sitovy kabel, tak squid
misto hlasky o tom ze parent proxy neni dostupna daval to co ma v cache
nezavisle na expiraci stranek. Takze bych si mohl v klidu prohlizet to
co jsem si nacachoval, ale v okamziku kdy bych pripojil notebooka zpatky
do site, tak by zase tahal pres pc stranky z inetu.

Co jsem tak googlil, tak prave tohle jsem nenasel a nejak moc nevim jak
k tomu squida presvedcit...

Diky. Pepa.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!