Vyvojove prostredi pro C++ v Linuxu

Petr Hložek petr_hl na mrp.cz
Pátek Srpen 13 11:14:49 CEST 2004

Dobry den,

uz nejakou dobu se snazim najit vhodne vyvojove prostredi pro C++ pod
Linux. Zkousel jsem KDevelop ale ten mi uz pri make a kompilaci padne na
nejakou chybu v lbthread_db.so. Neprisel jsem ani na to jak v nem
pouzivat debugger.
Stejne jsem na tom byl v pripade vyvojoveho prostredi CBuilderX pro
Linux. Nepovedlo se mi rozchodit debugger. Psal jsem dotaz na support
Brolandu ale bohuzel nikdo mi neodpovedel.
Nevite, prosim, o nejakem vyvojovem prostredi s funkcnim debugerem?
Pripadne, muzete mi prosim poradit s tim CBuilderem nebo KDevelopem?
Jsem asi zhyckany Borlandim watch oknem a debugerem.
Chtel bych se naucit programovat v C++ a QT.

Dekuji moc!

 Petr

--

Microsoft isn't the answer. Microsoft is the question, and my answer is no.

MDK 10.0, KDE 3.2, kernel 2.6.3-15mdk
web  : www.webpark.cz/ok2cqr
mail : ok2cqr at post dot cz; petr_hl at mrp dot cz
ICQ  : 165536992