Vyvojove prostredi pro C++ v Linuxu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Srpen 13 11:16:48 CEST 2004

	Ve sve dobe mi vyhovovalo xwpe, kde je mu dneska konec nevim...

PS: Problem s tim debuggerem je spise v nastaveni ci VASI instalaci -
tyto nastroje totiz podle mne interne volaji bud klasicke gdb nebo
kdbg... => problem je ve Vas nikoli SW.