Vyvojove prostredi pro C++ v Linuxu

Petr Hložek petr_hl na mrp.cz
Pátek Srpen 13 11:31:25 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> [...]
Dobry den,

spatne jsem se vyjadril. Gdb mam nainstalovane. Pokud v Kdbg zkusim
otevrit nejaky soubor, padne na chybu v libthread_db.so. :-(
V Kdevelopu se okno s gdb otevre ale nevim jak jej donutit aby se
program zastavil az na breakpointu. Nikde jsem ani nenasel tutorial o
ladeni v Kdevelopu.

Petr

--

Microsoft isn't the answer. Microsoft is the question, and my answer is no.

MDK 10.0, KDE 3.2, kernel 2.6.3-15mdk
web  : www.webpark.cz/ok2cqr
mail : ok2cqr at post dot cz; petr_hl at mrp dot cz
ICQ  : 165536992