LILO+RAID1 problem pri zapise bootsektora

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Srpen 16 12:58:47 CEST 2004

On Mon, 16 Aug 2004, Martin Homola wrote:

> Zdravim,
>
> takze najnovsie som vyskusal:
> - v BIOSe som nastavil disky napevno
> - v RAIDe je stale /dev/hda1 a /dev/hda2
> - zapisal som bootsektor do /dev/md0
> - navyse som zapisal (pri tej istej konfiguracii) bootsektor do /dev/hda
> a /dev/hdb ( lilo -b /dev/hda ; lilo -b /dev/hdb)
>
> Nic sa nezmenilo, chyba stale ostava.
> Otazka do plena:
> Myslite si, ze je naozaj mozne bootovat z RAIDU (myslim teda bootovanie
> z jedneho disku, na to prave chcem ten raid, ze ak jeden disk odide, aby
> [...]

Jde, sám jsem to zkoušel. Akorám mám SCSI disky.

Na RH 7.x jsem musel dát novější lilo, potom jsem postupoval podle návodu,
co jsem našel k RH. Pak jsem jeden disk vytrhnul (how swap mašina) a po
rebootu RAID raidoval dál, po zasunutí se to rebuildnulo a od té doby o
tom nevím...

R.V.