Samoopravne kody

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pondělí Srpen 16 16:10:04 CEST 2004

On Mon, Aug 16, 2004 at 03:49:06PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Tady slo o video. Pokud mam videokameru s DV IN, tak me to zalohovani na
pasky stoji akorat ty pasky (+ opotrebeni mech.).

A pokud jde o CD na slunicku, tak si muzete byt jisty, ze po nekolika
dnech (zavisi jak moc sluneni mu doprejete) z nej uz neprectete ani bit.
Tady se opiram o prispevky v jinych konferencich, kde to lidi skutecne
zkouseli. No a v neposledni rade to vsechno muze zmizet i bez sluneni,
kdyz se stane treba to, ze Eximpo obdrzelo spatne chemikalie a ted
vymenuje zdarma a bez paragonu celou serii vadnych DVD medii. (Ty data
uz ovsem pochopitelne nikdo nevymysli.)

BTW: Dal jsem par starych CD rodicum na plaseni ptaku na zahradce :-).
     Byly mezi tim i lisovana CD. Na podzim z toho zbude akorat ten
     pruhledny polykarbonat. :-)
     Jasne ze si nikdo ostra CD nevesi na povetri, ale trochu me
     zarazilo jak rychle to z tech placek (z nekterych) jde dolu.

Ale jak pisu, zalezi na tom kolik mate tech skutecne cennych dat.
To co mam ja klidne vypalim dvojmo a ten zbytek ten proste holt ozelim
nebo ho mam moznost ziskat znovu.

Tak kde toho bude hodne cenneho se jiste najdou i penize na pasku, ne?
--
Zito