Debian Sarge - kernel 2.6.7 - QLogic200

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Úterý Srpen 17 10:52:04 CEST 2004

Zdravim,

uvazuji nad nasazenim Debiana na jeden server. Zelezo bude na 99% Dell
s externim polem ~3TB. Pole je propojeno se serverem prostrednictvim
Fibre Channel QLA200. Ze zkoumani dostupnych ovladacu pro Qlogic v
Debianim jadre jsem trochu na rozpacich. Zil jsem v predstave, ze
jadra v Debianu jsou v podstate vanilla jadra. Nicmene po
nainstalovani zdrojaku 2.6.7 jsem zjistil, ze ovladace pro Qlogic,
ktere jsou v 2.6.x vanilla rade od verze 2.6.2 zahrnuty, se v Debianim
jadre 2.6.7 nevyskytuji. Podnikl jsem tedy maly vyzkum. Stahl jsem
vanilla jadro 2.6.6, ktere dane ovladace ma. Potom jsem aplikoval
patch kernel-patch-debian-2.6.6. Instalaci tohoto patche zmizely
zminene ovladace pro Qlogic a zustali jen ovladace jako ve verzi
vanilla 2.6.0.
Muj zaver je tedy ten, ze Debiani jadro 2.6.7 je patchnute stejne.

Mohl by mi nekdo prosim osvetlit proc je tomu tak? Diky predem za
kazdou radu.

Seznam ovladacu:
<M> QLogic ISP2100 host adapter family support
<M> QLogic ISP2200 host adapter family support
<M> QLogic ISP2300 host adapter family support
<M> QLogic ISP2322 host adapter family support
<M> QLogic ISP6312 host adapter family support
<M> QLogic ISP6322 host adapter family support

Diky, Duda