apache permission denied a premature end of script

maxim na czerny.cz maxim na czerny.cz
Úterý Srpen 17 11:23:48 CEST 2004

Dobry den,
na debianu jsem si apteckem installnul stable verzi apache. Problem je, ze mi nechodi cgi-skripty. V error log se mi objevuje error (13) Permission denied: exec of /var/www/cgi-bin/online.cgi failed
dalsi zaznam je:
Premature end of script headers: /var/www/cgi-bin/online.cgi

Prava mam nastavena 755 na vsechny adresare nad cgi-bin vcetne. Na soubor online.cgi mam 744. Vlastnik www-data, skupina www-data.
Kdyz do cgi-bin nahraju soubor index.html, neni problem se na nej dostat.
Vite nekdo jak na to?