apache permission denied a premature end of script

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Srpen 17 11:28:53 CEST 2004

On Tuesday 17 of August 2004 11:23, maxim na czerny.cz wrote:
> Dobry den,
> na debianu jsem si apteckem installnul stable verzi apache. Problem je, ze
> mi nechodi cgi-skripty. V error log se mi objevuje error (13) Permission
> denied: exec of /var/www/cgi-bin/online.cgi failed dalsi zaznam je:
> Premature end of script headers: /var/www/cgi-bin/online.cgi
>
> Prava mam nastavena 755 na vsechny adresare nad cgi-bin vcetne. Na soubor
> online.cgi mam 744. Vlastnik www-data, skupina www-data. Kdyz do cgi-bin
> nahraju soubor index.html, neni problem se na nej dostat. Vite nekdo jak na
> to?

prectete si manual :o/ V nem se dozvite, ze byste mel nadefinovat ScriptAlias
a nastavit ExecCGI option pro ten adresar.
napr.
    <Directory /home/www/cgi-bin>
     Options +ExecCGI
    </Directory>

Pokud toto mate, pak "premature end ... " muze znamenat chybu v CGI skriptu,
napriklad neposilate jako prvni radky vystupu hlavicky http. Podivejte se do
vzoroveho printenv skriptu.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu