informační systém

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 17 19:49:30 CEST 2004

Pavel Kraus wrote:
> Zdar,
>
> byl jsem dotázán, zda existuje něco levného a snadno dostupného, na čem
> by se dal rozchodit jednoduchý podnikový informační systém.

No jednoduchy co se tyce moznosti rozhodne neni, ale jinak to de

> Požadavky jsou: čeština, webové rozhraní, možnost vytváření pracovních
> skupin pro přístup k různým dokumentům. Samozřejmě vyhledávání. Vzhledem
> k tomu, že dokumenty budou nejspíš ve Wordu, hodila by se možnost nějaké
> jejich anotace.

nuxeo + zope

> Zkoušel jsem gůglovat, a připadá mí, že řešením by mohlo být plone,

dyt rikam ze zope :-D

> ale jen mi to připadá. Mohl by se k tomu někdo vyjádřit? Je plone
> použitelné na správu dokumentů na úřadě? Umí česky (na jejich stránkách

cesky umi, na spravu to dobre je, ale mozna by bylo lepsi nuxeo nebo
silva nebot ty umi mnohem vic nez plone. Plone je na takovou browserovou
kooperaci, ale uz ne moc, kdyz mate PDF, DOC, PPT, XLS a podobne smejdy
indexovat a jeste skrze web treba na palmtopu co zadny takovy format
neumi je cist.

Vitam vas mezi "zopaky" :o) koukam, ze se rozrustame. Jestli se byti
zopakem rozhodnete, dejte vedet!

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!