Zope + nadstavby (Re: informační systém)

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Čtvrtek Srpen 19 17:34:14 CEST 2004

Jaroslav Lukesh pise:
> cesky umi, na spravu to dobre je, ale mozna by bylo lepsi nuxeo nebo
> silva nebot ty umi mnohem vic nez plone. Plone je na takovou browserovou
> kooperaci, ale uz ne moc, kdyz mate PDF, DOC, PPT, XLS a podobne smejdy
> indexovat a jeste skrze web treba na palmtopu co zadny takovy format
> neumi je cist.
	Můžete nějak stručně popsat rozdíly mezi původním Zope a vším tím,
co jste vyjmenoval? Silva mi jako autonomní systém přijde nehotová, ale
nechtěl bych se v rozhodování podobném jako u původního autora unáhlit,
když proniknout do všech těchle systémů je docela náročné.

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>