grub a SATA disk

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Srpen 18 11:30:04 CEST 2004

Jsem rad ze to jde!
Jen jeste jedno varování:
Pozor pokud ten Windows sahá za cylindr 1024 (cca 8GB) a pak začíná
linuxový /boot!!! Stává se, že dojde k poškození tabulky oddílů a
Windows pak obmítají startovat. Ale to je asi ta disková mapa, co jsi
psal že? Jak jsi to spravil? Já vim že SuSE na to má update na svůj
instalátor, ale jak to řeší Fedora?
Tahle chyba se týká jádra 2.6.x a docela mě stve. Obvykle nepomáhá ani
nastavit v BIOSu LBA, jak udává dokumentace. Já to řeším instalací
linuxu na druhý disk a jen LILO mám v MBR hda :)

Jakub Kocourek