nelze se prihlasit pres pop3 a imap (debian sarge)

Ivo Hanuska hanuska na fw.ip-sec.cz
Středa Srpen 18 12:43:16 CEST 2004

Možná trochu zcesty:

Zkuste se na ten server připojit. Prostě (řádky s dvojtečkou zdáváte, ale nejsou vidět, <et> = enter):

:telnet vas.server.cz 110 <et>
Server POP3 OK
:user uzivatel <et>
:pass mujpassword <et>
User and Password OK.
..

V tuto chvíli se podívejte do logu a podle toho, co uvidíte, tak se budete asi orientovat, kde je chyba.

Můj tajný favorit je ověřování uživatele (tedy PAM).

Zkuste a uvidíte!

IH

"Mgr. Michal Nikitinský" <mnikitinsky na zeal.cz> wrote ..

Daląí informace o konferenci Linux