OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Středa Srpen 18 18:50:21 CEST 2004

No ale ja jsem to prave myslel tak, ze mam proste NAT bez jakehokoliv
tunelu, tedy vnitrni IP. A chci se přes VNC ci ssh pripojit na nekoho s
verejnou/vnitrni IP. To normalne nelze! Ale myslel jsem to tak ze by byl
nejaky server, na který bych se prihlasil (musel bych tam byt
registrovany) a pomoci nejakaho programu z toho serveru bych se
autorizoval, to same by mel i ten druhy. A tak bych nepotreboval verejnou
IP ani tunel. Slo by to tak? BTW: podobne pracuje třeba instant
messenger, u neho clovek taky nemusi mit verejnou IP apod.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz
 ICQ: 159404005