OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Středa Srpen 18 20:21:56 CEST 2004

To sice jde, ale ja nemam pristup k tomu routeru. Nebo to jde snad
protunelovat i když nemam pristup na ten router? To asi ne.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz