apache2 - problem s virtualhost

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 19 09:16:17 CEST 2004

Pavel Mikovski napsal(a):
> [...]
> soubor. Na jinem serveru mi pritom pouzite nastaveni normalne chodi.
> Zkouseli jsme to i s kolegou na jeho serveru s Mandrake 10.0 a Apache 2 a ma
> tam tento problem take.
>
> Vhosts.conf vypada priblizne nasledovne:
>
> <VirtualHost ipadresa>
> ServerName domena1.cz
> DocumentRoot /var/www/html/domena1
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost ipadresa>
> ServerName domena2.cz
> DocumentRoot /var/www/html/domena2
> </VirtualHost>
>
> Setkal se nekdo z Vas s podobnym problemem?

Nechybí vám tam toho nějak více ?

<VirtualHost *:80>
     ServerAdmin soban na centrum.cz
     DocumentRoot /var/www/html/host-223-93.ol.ngbox.cz
     ServerName host-223-93.ol.ngbox.cz
     ErrorLog logs/host-223-93.ol.ngbox.cz-error_log
     CustomLog logs/host-223-93.ol.ngbox.cz-access_log common
</VirtualHost>

<Directory "/var/www/html/host-223-93.ol.ngbox.cz">
    Options Indexes FollowSymLinks
    AllowOverride None
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

<VirtualHost petr.doma:80>
     ServerAdmin petr na petr.doma
     DocumentRoot /var/www/html/petr.doma
     ServerName petr.doma
     ErrorLog logs/petr.doma-error_log
     CustomLog logs/petr.doma-access_log common
</VirtualHost>

<Directory "/var/www/html/petr.doma">
    Options Indexes FollowSymLinks
    AllowOverride None
    Order allow,deny
    Allow from .doma
</Directory>

Jinak co máte v <VirtualHost ipadresa> -> ipadresa je dost široký pojem ?

máte tam skutečně IP adresu a skutečně v požadavku http:// píšete IPadresu ?
http://192.168.2.3/ ?

Nebo tam píšete www.server1.cz a www.server2.cz a máte tam potom <VirtualHost
www.server1.cz> a <VirtualHost www.server2.cz> ?

Máte v DNS tyto názvy přiřazené k příslušné IP toho stroje atd......

|    ICQ    179223500                    |