Zope + nadstavby (Re: informační systém)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 19 19:10:28 CEST 2004

Zdenek Pytela wrote:

> 	Můžete nějak stručně popsat rozdíly mezi původním Zope a vším tím,

Zope je holy app. server, na ktery se musi aplikace teprve napsat jinak
je to horsi nez cokoli jineho co jste dosud poznal.

Vsechno ostatni jsou nadstavby (Products), ktere se vam vsak mohou
podarit ;-) zprovoznit.

Products lze najit na zope.org a rok+ starsi na old.zope.org (kupodivu).
Nicmene i produkty 4 roky stare jsou nekdy uzitecne, tedy nezatracovat.

> co jste vyjmenoval? Silva mi jako autonomní systém přijde nehotová, ale

Silva je ale porad ve vyvoji ;-) To ste dobrej ze jste to poznal na
prvni pohled :)

> nechtěl bych se v rozhodování podobném jako u původního autora unáhlit,
> když proniknout do všech těchle systémů je docela náročné.

nuxeo je takove hodne vylepsene plone pricemz jde vlastni cestou, ale
problem je ze ta dokundamentace,  alespon jeji podstatna cast, je ve
francouzstine. Casti z nuxea jsou dostupne i pro plone samotne. Pred
rokem+ jsem rozchazel nejakou betu 1.1 ci co, neuspesne. Ale je fakt, ze
to byla v anglictine tenkrat jenom nejaka parstrankova managorska
dokundamentace.

Na plone.org je nejake 27MB video, ktere ukazuja nac plone vlastne je. U
nuxea je francouzsky psany whitepaper ci co (pokud to uz neprelozili)
kde je popsano nuxeo.

Kdybyste chtel, mohl bych se stavit a pucit vam knizku Content
management mit zope kde je vse moc pekne popsano (je to takova
sirokozaberova knizka, od managoru az po adminy) jestli budete mit zajem
ale je v nemcine :o)

Mejte se pekne,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!