stabilita 2.6.* jadra

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 19 19:15:29 CEST 2004

On Thu, 19 Aug 2004, Matej Cepl wrote:

> Chtel jsem se zeptat jake mate zkusenosti se stabilitou (vzpominam na
> dosti bourlive zacatky rady 2.4.* kernelu)? Je to alespon na urovni
> rekneme 2.4.13?

V porovnani s 2.4.x, x < 10 je to nekde uplne jinde (v dobrem smyslu).
Ponekud mene optimisticky zneji nedavne deklarace, ze by se to uz prilis
nemelo zlepsovat (ve vanilla rade), tj. ze dokud nebude otevrena 2.7 (jako
ze se do toho nikdo moc nehrne), tak bude v rade 2.6 probihat pomerne
intenzivni vyvoj.

Obecne se tedy doporucuje drzet se kernelu jednotlivych vendoru, kteri by
se o stabilitu a QA meli starat vice nez kdy predtim :) Osobne to pomerne
vitam, pripada mi to jako rozumne deleni sil (misto prekopavani pulky
jadra zpusobem, ktery se s nejvetsi pravdepodobnosti v mainstreamu
stejne neprosadi, se vendorske tymy budou moct zabyvat necim
smysluplnejsim).

-- Honza Houstek