stabilita 2.6.* jadra

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Čtvrtek Srpen 19 20:33:34 CEST 2004

Matej Cepl wrote:
> Dobry den,
>
> jsem zatim nadsenym uzivatelem 2.4.* verze jadra, ale pozvolna zacinam
> premyslet o prechodu na 2.6.*. Bylo by na jednom domacim serveru
> (staricke Dell Pentium 120 s chybou pripojene na internet pomoci
> Lucent Winmodemu) a dva notebooky (Compaq Presario a dual-boot Dell
> Inspiron). Chtel jsem se zeptat jake mate zkusenosti se stabilitou
> (vzpominam na dosti bourlive zacatky rady 2.4.* kernelu)? Je to
> alespon na urovni rekneme 2.4.13?

No, pres veskerou snahu jsem minuly tyden na svych strojich odcouval z
2.6.7 zpet na 2.4. Zejmena na notebooku (Toshiba Tecra S1), ktery mi
dosti brutalnim zpusobem zatuhaval, jsem z toho uz byl dosti sedivy. Ted
jsem v pohode, sice musim kernel patchovat kvuli vecem, ktere jsou ve
2.6 standardne, ale mam pokoj.

Mate nejaky extra duvod, proc jit na 2.6 (hardware apod)?.

Toz tak.
Jirka