Totalni zatuhnuti..

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Srpen 19 21:37:40 CEST 2004

On Thu, Aug 19, 2004 at 07:07:44PM +0000, emtom na seznam.cz wrote:

> Pouzivam tento kod na denni zalohovani dat,ale stava se mi docela
> casto ze po vypsani hlasky stara data smazana system totalne zatuhne a
> pomuze jedine tvrdej restart. Zajimave je ze nekdy to probehne
> korektne.  Nevi nekdo proc system tuhne?

To z poskytnutých údajů těžko hádat. Zkuste to otestovat s vypnutím
různých potenciálně problémových věcí (SMP, ACPI, APM, APIC, ...), tak
možná zjistíte aspoň částečně, kde může být problém.

Ale tohle

> cp -r /var/lib/mysql /data/zaloha               #zaloha mysql tabulek

určitě není dobrý nápad, pokud předtím databázi neshodíte. Viz např.

  http://www.dbsvet.cz/view.php?cisloclanku=2004072101

							  Michal Kubeček