Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Juraj jbus na orangemail.sk
Čtvrtek Srpen 19 22:42:08 CEST 2004

Dobry vecer,
1. Neviete o nejakom ceskom alebo slovenskom navode pre tahovku Advanced
Strategy Command? (Ktoru tahovku prip. RTS pod Linuxom upredostnujete?)

2. Neviete o nejakom futbalovom, hokejovom, bassebalovom alebo
akomkolvek sportovom manageri pre Linux? Narazil som len na cesky
GNUFM, ktory vsak neakceptuje moje graf. rozlysenie 800 x 600. :(

3. Kvoli lokalizacii som si stiahol cs.po subor do freeciv, neviem vsak
co s nim mam dalej robit - pomozete? Mam Mandrake 10 a freeciv z
balickov.

Vyhodil som totiz wokna a potomkovia smutia za hrami :) Chcem im ukazat
rozumnu alternativu, ale s hrami nemam bohvieaku skusenost a som len
obycajny BFU.
--
Juraj64

To, co znepokojuje ludi, nie su veci ako take, ale su to ich vlastne
nazory o veciach.