Cbq.init na vice rozhranich

Radek Hladik rhladik na tfc.cz
Úterý Srpen 24 02:01:05 CEST 2004

Mam dojem, ze se tazatel ptal, zda je mozne nastavit sdileni pasma tak,
aby se na DVOU rozhranich pujcovalo pasmo... Jednu dobu jsem se timto
problemem take (ale pomerne kratce) zabyval a dospel jsem k zaveru, ze
to nejak snadno nejde... (do uvahy prichazelo HTB a CBQ).
Jako jedine relativne schudne reseni mi pripadalo vytvoreni nekoli dummy
interfacu a slozite routovani...

Radek