Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Srpen 20 00:03:38 CEST 2004

On Thu, Aug 19, 2004 at 11:48:33PM +0200, Juraj wrote:
> Tie clanky poznam a prezrel som ich. Nenasiel som to, co hladam. Napriek
> tomu dakujem za odpoved. Existuje nejaka konfera orientovana na linux -
> games? Nie som hrac ale nechcem rusit vase kruhy...
No, asi ta tiez neuspokojim, ale ja som svoje herne potreby vyriesil kupou
konzoly, a zistil som, ze sa mi s nou hra omnoho lepsie ako s PC. Prave tento
tyzden zlacnel na europskom trhu Xbox na 149.99 a PS2 na 149.95 EUR (teda bolo
to ohlasene, zlacniet to ma zhruba za tyzden), second-hand sa da kupit
samozrejme este lacnejsie. Nie je to sice linux ale osobne to nepovazujem za
problem.

> Juraj64
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.