Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Juraj jbus na orangemail.sk
Pátek Srpen 20 00:45:39 CEST 2004

Dňa Pi 20. August 2004 00:03 Peter Surda napísal:

> No, asi ta tiez neuspokojim, ale ja som svoje herne potreby vyriesil
> kupou konzoly, a zistil som, ze sa mi s nou hra omnoho lepsie ako s
> PC. Prave tento tyzden zlacnel na europskom trhu Xbox na 149.99 a PS2
> na 149.95 EUR (teda bolo to ohlasene, zlacniet to ma zhruba za
> tyzden), second-hand sa da kupit samozrejme este lacnejsie. Nie je to
> sice linux ale osobne to nepovazujem za problem.

Myslim, ze ste ma uplne nepochopili :) Odhliadnuc od toho, ze momentalne
nemam peniaze nazvys, aby som detom kupil hernu konzolu, co by sa ale s
prizmurenim oka dalo realizovat...  Ide mi hlavne o to aby 7 resp. 10
rocny syn nemal pred sebou renderovanu grafiku plnu krvi, ale aby hra
splnala urcite ich poziadavky bez zbytocneho balastu komercnych hier -
co sa mi zda, ze niektore linuxove hry splnaju. Bez zbytocneho
moralizovania... Vyhodou je dostupnost zdrojoveho kodu, moznost
zasahovat do deja, tvorenie map, pri pripadnych 3D scenach - motivacia
pri zakladoch programovania (OpenGL) - skratka skola hrou a'la
Komensky.

Zatial by mi vsak stacili odpovede na moje 3 otazky :)

--
Juraj64

To, co znepokojuje ludi, nie su veci ako take, ale su to ich vlastne
nazory o veciach.