Cbq.init na více rozhraních

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Srpen 20 01:13:56 CEST 2004

	1) IMHO aj po slovensky este vieme, aj ked uz zme su je neni spolu :-).

	2) nez Vam nekdo vynada, nebot se TO tu probiralo snad stokrat: (bacha,
jeden dlouhy radek)

http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&ie=UTF-8&q=shaping&btnG=Hledat&meta=group%3Dcz.comp.linux.*
	pripadne hledejte shaping, CBQ, HTB. Casto se vyskytuje rada RTFM, ale
reseni tam padlo mockrat (vcetne konfiguraku :-).

	Ales

bronek na pobox.sk wrote:

> Potreboval bych poradit s nasledovným problemem. Jsem pripojen k internetu
> routrem Red Hat 9.0 pres rozhraní eth0 - klasicka sitovka 100Mbit. Mam
> linku 320Kbit.Lokalni site jsou dve - jedna pres eth1 a druha lokalni sit
> pres wifi wlan0. Mame celkem 6 uzivatelu - 4 na eth1 a 2 na wlan0.
> Jak rozdelit tu linku tak aby mel kazdy uzivatel 1/6 z 320Kbit cize cca
> 52Kbit, ale aby mohl kazdy uzivatel vyuzit volnou kapacitu linky
> /320Kbit/.
> Omlouvam se za spatnou cestinu /jsem ze Slovenska :D/
>
> Dik Bronke

Dal¹í informace o konferenci Linux