Totalni zatuhnuti..

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Srpen 20 01:45:56 CEST 2004

	Uplne zatuhne ? Nejde na nej ani PING ? PING jede, ale nejde se
prihlasit po siti (z jineho stroje /treba ssh/) ? Po siti jede, ale
nejde z konzoly ?
	IMHO se tu nedavno probiralo neco podobneho (skoro az FLAME :-). Viz :
Zalohovaci software - testovanie
http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&ie=UTF-8&q=&btnG=Hledat&meta=group%3Dcz.comp.linux.*

	Pokud mate _databazi_rozjetou_, tak jsou soubory otevrene => uzamcene
=> ceka se na jejich odemceni. Zastavte SRDB (jadro baze, demona) a
zkuste TO.
	Pokud k zatuhnuti dochazi i pri zastavene bazi, pak je chyba nekde
jinde (_nacaty_ /FileSystem, .../ ).
	Tuhne stroj pouze pri zalohovani ? Jedou na nem i jine (obdobne)
narocne ulohy (hlavne na IO operace) ? Neni chyba v radici (v nastaveni)
? Neprehriva se Vam CPU ? .....

	V podstate malo informaci.

	Ales