Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Srpen 20 02:46:52 CEST 2004

On Fri, Aug 20, 2004 at 12:45:39AM +0200, Juraj wrote:
> Myslim, ze ste ma uplne nepochopili :) Odhliadnuc od toho, ze momentalne
> nemam peniaze nazvys, aby som detom kupil hernu konzolu, co by sa ale s
> prizmurenim oka dalo realizovat...  Ide mi hlavne o to aby 7 resp. 10
> rocny syn nemal pred sebou renderovanu grafiku plnu krvi, ale aby hra
> splnala urcite ich poziadavky bez zbytocneho balastu komercnych hier -
> co sa mi zda, ze niektore linuxove hry splnaju.
Ked chces dobru hru pre deti bez krvi, skus spyro (1-4), je to od troch rokov,
ale da to zabrat aj dospelym. Okrem toho je to hrozne offtopic :-)

> Bez zbytocneho moralizovania... Vyhodou je dostupnost zdrojoveho kodu,
> moznost zasahovat do deja, tvorenie map, pri pripadnych 3D scenach -
> motivacia pri zakladoch programovania (OpenGL) - skratka skola hrou a'la
> Komensky.
To mi pripomina, ako som na zakladnej menil hexeditorom sejvgejmy civilisation
a pridaval si peniaze (alebo v roku 4000BC postavil atomovu elektraren). Aj
bez zdrojaku sa da experimentovat :-)

> Juraj64
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!