OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 08:35:17 CEST 2004

Coze? A k cemu by mi to bylo? Tady jde o to ze když jdu na PC, které je
za NATem, tak se přes nej proste nedostanu. A tunel na NAT vytvorit
nemohu.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz