OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 20 09:11:14 CEST 2004

V Pá, 20. 08. 2004 v 08:35, Dominik Škoda píše:
> Coze? A k cemu by mi to bylo? Tady jde o to ze když jdu na PC, které je
> za NATem, tak se přes nej proste nedostanu. A tunel na NAT vytvorit
> nemohu.

ja uz teda nerozumim vasim problemum, ale nez jsem napsal svuj
prispevek, tak jsem ho odzkousel na vlastni kuzi. Mozna je hloupe, ze
jsou dve ssh spojeni v sobe, mozna se to nejak zpomaluje nebo kdovi co,
ale fungovalo to.

Mam to napsat jeste nejak vic po lopate, nebo si rozumime a vy s tim
mate nejaky principialni problem?

Petr