Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Srpen 20 08:47:57 CEST 2004

Juraj wrote:

> 1. Neviete o nejakom ceskom alebo slovenskom navode pre tahovku Advanced
> Strategy Command? (Ktoru tahovku prip. RTS pod Linuxom upredostnujete?)

Nevím. zkoušel jsem to hrát, ale poslední dobou na hraní nějak nemám čas.

Myslím, že zajímavý je LGeneral
(http://lgames.sourceforge.net/index.php?project=LGeneral), ovšem po
jeho vyzkoušení jsem se stejně vrátil k původnímu Panzer Generálovi. Má
totiž trochu lepší inteligenci, umožňuje opravování jednotek a tažení.
A dá se sehnat verze, (neoficiálně) upravená českými hráči, která má
opravené některé chyby a je v češtině.

Nějakou dobu jsem strávil s Heroes of Might and Magic III od Loki Games
- snad se ještě dají koupit, tuším že na blue-point.cz. Přesně je ta
adresa v archivu. Za přijatelnou cenu.

Čas od času propadnu freeciv.

Ale v poslední době hraji hlavně windowsí Steel Panthers.

Vůbec, spousta windowsích her se dá rozchodit pod WINE. I když to není
zrovna triviální. Ale kromě těch Steel Panthers mi tam jeden čas chodil
i Caesar III.

> 2. Neviete o nejakom futbalovom, hokejovom, bassebalovom alebo
> akomkolvek sportovom manageri pre Linux? Narazil som len na cesky
> GNUFM, ktory vsak neakceptuje moje graf. rozlysenie 800 x 600. :(

Nevím.

> 3. Kvoli lokalizacii som si stiahol cs.po subor do freeciv, neviem vsak
> co s nim mam dalej robit - pomozete? Mam Mandrake 10 a freeciv z
> balickov.

Nepamatuji si to úplně přesně, ale zkusil bych hledat v
/usr/share/locales, popřípadě se podívat na výpis souborů nějakého
balíku, který češtinu má, z toho by mohlo jít něco vyvodit.

--
Pavel Kraus
CAA CR