Hry pod Linuxom - mozno trochu O.T.

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Srpen 20 09:18:27 CEST 2004

V Čt, 19. 08. 2004 v 22:42, Juraj píše:
			Zdravím,
na určité  věci se můžete zeptat třeba i v mandrake na mandrake.cz  :-)
když už máte MDK.
Jinak to cs.po je dobré si přejmenovat na freeciv.po , pak udělat
kompilaci kdy vzniklý soubor   freeciv.mo    překopírujete do -
/usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES
Vše provadět jako root. Pak již stačí spustit freeciv.
> 3. Kvoli lokalizacii som si stiahol cs.po subor do freeciv, neviem vsak
> co s nim mam dalej robit - pomozete? Mam Mandrake 10 a freeciv z
> balickov.
P.S. -můžete mi ten cs soubor poslat na můj soukromý e-mail,
mrknu na to. Pokud budete mít k nějaké hře soubor *.pot a nebo *.po
tak ho můžu přelouskat do "czech".

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--